Autor: 021.rs

Novi Sad
24.03.2020.
14:36 > 14:43
Hala Master centra Novosadskog sajma poslužiće za smeštaj lakše obolelih od virusa korona.
  • is

    29.03.2020 20:24
    Novosađani su poslušni? Videlo se danas i juče kako su poslušni. Izašli napolje, druže se, sve vrvi od ljudi za vreme vanredne situacije. Svi vi koji komentarišete sajam i virus, neznam samo kakvo obrazovanje imate, sigurno ne ni medicinsko, a ni vojno, jer ne biste tako komentarisali. Daj Bože da nikome ne zatreba ni sajam a ni bilo koja druga bolnica.
  • Masa

    26.03.2020 06:57
    ZOMBI
    Predlazu nam kucnu izolaciju i kucnu samoizolaciju!Kako bi spasili nase zivote od korone!A s druge strane prazne studentske domove, rade na smestaju obolelih po sajmovima.Zar nisu mogli da organizuju kucne obilaske ?
  • Oko Grom

    25.03.2020 20:03
    Komedija
    Kog bi ste režisera izabrali za film pod nazivom
    Co_vid 19
    1.Želimir Žilnik
    2.Slobodan Šijan
    3.Srđan Dragojević
    4.Emir Kusturica
    ps. nebrinite za ulogu Vučka.
    Stavi će mo masku!
  • NS centar

    25.03.2020 18:37
    Na sta ce to da lici, kad svi pocnu da kaslju ima da se cuju do Sremske Kamenice. Tesko da ce se tu neko naspavati, tako nije ni u vojsci, ali sto se mora nije tesko, tj ne bi trebalo da bude za opste dobro svih nas.
  • Buđenje

    25.03.2020 16:26
    @@Buđenje "Ma čoveče", to je već probano tako i ne funkcioniše, umesto da budu u samoizolaciji hvatani su potom na žurkama sa desetinama drugih ljudi. Sa samoživim, sebičnim i bahatim narodom koji samo voli da se inati drugačije ne može. A vi se slobodno i dalje pravite blesavi i umišljajte kako su svi građani odjednom i volšebno postali odgovorni i svesni situacije u kojoj se nalazimo.
    @@Buđenje Sebičluk i odsustvo svake realnosti i odgovornosti je zato slika i prilika ovog naroda. Ova vlast je njegovo savršeno ogledalo koliko god stalno ponavljali i podsećali na njihove greške dok svoje gluposti predstavljate kao najveću mudrost sveta. Između vas i njih nema skoro nikakve razlike, odnosno u ovom trenutku razlika je u tome da oni ipak nešto rade dok vi ničim korisnim ne doprinosite rešavanju ovog problema, što je još jedna od mnogih "pozitivnih" odlika ovog naroda - da pomognete ne umete ali zato itekako umete i uvek imate snage da odmognete.
  • @Buđenje

    25.03.2020 15:53
    “Najsmešniji virus” je slika i prilika ove vlasti i to treba stalno ponavljati!

  • @Buđenje

    25.03.2020 15:27
    Bitne su i godine
    Pa u Italiji su se pozdravljali sa starima od preko 80g, a Srbija će se u halama pozdravljati sa mladima koje je vojska zarobila bez simptoma.

    Važija je vaša baka od 85 nego nečiji sin ili otac od 25 ili 35 ili 45 koji treba da dobije u hali upalu pluća i umre.
  • @Buđenje

    25.03.2020 15:22
    Kao pokvarena ploča
    Ma čoveče ništa nisu tražili od Srbije nego da ih pusti da ostanu sami kući ako se desi da su pozitivni bez teških simptoma
  • Buđenje

    25.03.2020 13:44
    @@buđenje Ne, moja kritika se odnosi na vas koji zaista mislite da jedna Srbija može da obezbedi za svoje građane ono što za svoje nisu mogle obezbediti ni daleko bogatije i naprednije zemlje od naše. Na vas koji mislite da ste pametniji od svih, na vas koji živite u tom svetu utopijske bajke, na vas koji ste prigrabili taj univerzalan "najsmešniji virus" argument koji potom upotrebljavate u svakoj prilici kada nemate koristan, konstruktivan i pre svega realan predlog. Ako nas sutra, ne daj Bože, ovo zadesi kao Italiju, kukaćete zašto građani nisu odvajani u hale ranije već im je dozvoljeno da budu u samoizolaciji. A znajući i videći i sa terena koliko smo nevaspitan, bahat i neodgovoran narod koji je opet toliko pun sebe i uveren da je najpametniji na svetu, ako nastavimo verovati da će se svi ponašati odgovorno onda možemo odmah da se pozdravimo sa hiljadama naših starih dok još mogu da govore.
  • @buđenje

    25.03.2020 12:58
    “....Jeste, sve vi znate i najpametniji ste šta je to što je neophodno ali ste istovremeno i operisani od realnosti....”

    Da li se vaša kritika odnosi na najmesšniji virus, da nas čuvaju geni, a žene estrogeni i da je rakijica lek za sve?
  • Buđenje

    25.03.2020 12:00
    @@Buđenje Jeste, sve vi znate i najpametniji ste šta je to što je neophodno ali ste istovremeno i operisani od realnosti. Bogatije zemlje od naše poput Italije i Španije su pred kolapsom, umiru im ljudi na podovima a vi u Srbiji očekujete da se eventualna eksplozija broja obolelih organizuje utopijski da bude sve i svima potaman. U svom slepilu gospodine upravo vi predstavljate opasnost po ovo društvo, da baš vi koji ste umislili da ste popili svu pamet sveta, a ne oni koji rade ono za šta Srbija ima kapaciteta da izbegne italijanski scenario koliko god to pojedinim utopistima izgledalo loše. Vi uopšte ne znate šta hoćete, prvo je bilo zatvaraj škole, kad su zatvorene gde ću sa decom, onda je bilo što ne uvodite zabranu kretanja, kad je uvedeno onda zašto se krši ustav, sada zašto pravite krevete u halama umesto da raštrkate hiljade obolelih na sve strane po gradu i uvezete stotine hiljada lekara i drugog osoblja da ih sve obilaze i paze da se ne ponašaju tačno onako kako se ponašao nemali broj građana koji su sa izričitim naredbama o samoizolaciji uhvaćeni u šetanju van doma. Bunite se što slušamo savete Kineza koji imaju neposredno iskustvo u borbi protiv ove pošasti i sebe smatrate pametnijima od njih.
    Mislim da nema te reči koja može opisati koliko ste vi izgubili vezu sa stvarnim svetom.
  • Kao u filmu

    25.03.2020 11:25
    Za one koji sporije kapiraju
    Pa logično ds pošto je Predsednik rekao da vanrednim stanjem ratujemo sa gripom, vojska je odmah pripremila prostor kako se to radi za oružane ranjenike.

    A šta se sad kao govori, da gripa nije isto?
    Ali u ratu je gripa isto a sad je rat sa gripom, ne?

    Ali to nije TAJ isti rat?

    Pa šta treba?

    Treba da može svako sebe da leči onako kako se inače leči od napada virusa sam ceo svoj život.

    A to je u hali teško ostvarivo pigotovo sa nefleksibilnom vojskom koju baš zabole za potrebe bolesnika.
  • Nacrtaćemo objšnjene

    25.03.2020 11:15
    Sričite slova sada
    Novosađani su pislušni i tražili su da zaraženi koji nisu za bolnicu budu u samoizolaciji ako mogu obezbediti da budu sami do eventualnog neželjenog pogoršanja kada bi ih odneli na respirator a što se, nadajmo se, ne bi desilo.

    U ns ima puno oslobođenih stanova pa mogu negde ležati sami u nalivati se supama i sokovima i piškiti dok ne ozdrave.

    Kao što je ozdravila ta većina u svetu.

    Samo se u Srbiji ne da da budu kod kuće jer je Kina imala loše iskustvo u jednoj provinciji!

    I jer su dosadašnji zaraženi Beograđani bili bahati! Pa je vojska već izgubila strpljenje i odlučila se ovo..

    Kratak fitilj i osveta. Impulsivnost.

    Nemamo još ni broj zaražebih a oni su već zabranili kućno lečenje???

    Koja je to logika?

    WTF! ?
  • Današnji lekari

    25.03.2020 11:05
    Oni koji su primljeni preko veze nikada se ne zalažu za profesionalizam, jer su svesni da je on nepoželjan

    Koliko znam ni jedan lekar nije komentarisao Sajam ni lečenje, samo prevenciju.

    Izjave lekara su bile nezadovoljavajuće jer su bile dvomislene po pitanju obaveznog jačanja imuniteta.

    Izjave lekara su služile da utiču na masu da se ne oslanja na tradicionalno lečenje i da ne prazni apoteke, a ne ono što bi se reklo pojedincu da može sam da učini.

    U tom smislu sve od lekara je bilo nedorečeno i nejasno a sada tajac.
  • @Buđenje

    25.03.2020 10:55
    Površni vladaju
    Zašto se ne probudite i ne informišete prvo?

    Umesto što kritikujete ono što niste ni pročitali sa razumevanjem.

  • @Buđenje

    25.03.2020 10:52
    Lečenje zahteva visoke uslove
    Ljudi koji imaju virus ne mogu da se izleče bez toplote, čistoće, čestog presvačenja, nalivanja toplim supama i svežim sokovima, suplementima i čestog piškenja te tečnost u čistom i toplom toaletu, ne smeji se smrznuti ni jednom, dok ipak mora sve biti provetreno.

    Tamo bi se i zdrav razboleo.

    Mnogo ljudi već živi izolovano a ne sa porodicom i kod kuće jedino ima uslove da ozdravi.

    Grupa koja je rizična treba u bolnicu.

    Zašto se onda ne smeste tamo oni koji nisu pulmološki tj gripa već neki prelomi, i drugi, koji koriste lopatu, ne treba im 5 l supa, čajeva, voća i povrća i stalnog odlaska u wc, itd.

    Svi virusi su specifičan problem za lečenje a ovaj je još zahtevniji.
  • @Buđenje

    25.03.2020 10:40
    Tako, treba se izboriti.

    Ali vama nije jasno kako.

    A niko ne govori o lečenju koje se primenjuje pre respiratora u pokušaju da do njega ne bi došlo.

    Vi uopšte ne znate šta je neophodno, niti razumete da ne znate pa iste primedbe izvrćete da bi lažirali da imate povod da nas polivate sarkazmom.

    Vi uopšte ne znate ništa o neophodnom tretiranju gripe inače ne biste bili tako zli i uplašeni od komentara.

    Možda je neko sem vlasti zaista upravu nekad?
    Ugušićete se u tolikoj slepoći i zlobi.
  • @@uzas

    25.03.2020 10:39
    “...Da bi se sredila za makar minumalni nužni smeštaj većeg broja ljudi, treba sigurno nekoliko nedelja rada, rintanja, rmbanja, pranja,. .”

    Da su na vreme krenuli, a mogli su (i zima nije bila zima..) odavno bi završili....
  • Čudan uzrok problema

    25.03.2020 10:25
    Ceo problem je nastao zbog toga sto su odluku o tretiranju lako obolelih od novog gripa doneli ljudi koji, očigledno, nikada u svom životu nisu oboleli od teškog gripa i sami ležali i lečili se po prepirukama lekara, niti su ikada u životu čuli tradicionalne savete za to lečenje, ili se toga ne sećaju.

    I što vest podržavaju takođe oni koji o lečenju i zdravlju ne znaju ama baš ništa.

    A oni koji bi trebalo da reaguju su očigledno sprrčeni
  • Buđenje

    25.03.2020 10:18
    @Paja Slažem se sa vama. Samo bi potpuna budala tražila savet od onih koji sa ovim virusom imaju neposrednog iskustva, odnosno imaju iskustva sa sličnim tipom oboljenja sa kojim su se borili i ranije za razliku od lekara u Srbiji. Valjda je normalno svuda u svetu savete tražiti od nekoga ko nema nikakvo iskustvo.
    @Košmar Slažem se i sa vama, zaista ko im je kriv što su ostali u Srbiji kada su mogli danas biti u Španiji i umirati na podovima. Budale.

    Ljudi, moramo biti realni i izboriti se u slučaju velikog povećanja broja slučajeva infekcije da svi oboleli budu smešteni u hotelima sa 5 zvezdica i svaki sa svojim osobnim lekarom, maserom, kozmetičarem i frizerom, a za najmlađe da obezbedimo i da im neko čita priče pred spavanje. Svi vrlo dobro znamo da je Srbija sposobna da svojim građanima obezbedi ono što nijedna zemlja u EU nije obezbedila svojima jer svi ovde u potpunosti realno sagledavamo situaciju u kojoj smo se našli.
  • Zaključak

    25.03.2020 10:16
    Čini se da je osnovni cilj vlade da vuče sve moguće poteze koji će narušiti psihički i fizički imunitet građana.

    Zašto je neko pomislio da će u vanrednom stanju biti možda drugačije?
  • @NS centar

    25.03.2020 10:07
    Koga vi zavaravate?
    Nije vama stalo do naroda.
    Vi samo nemate

    1.kritičko mišljenje
    2.sposobnost rešavanja problema
    3.empatiju
    4.neophodno znanje

    A da toga niste ni svesni, što je najgore.
    I mislite za sebe da ste ok.

    To što širite je zlo.
  • @NS centar

    25.03.2020 09:57
    Nemojte govoriti u mnozini.

    Mi ne zelimo sa vama.

    U pitanju je nedostatak intiligencije.

    Svakog normalnog coveka zabole za narod u celini , a pogotovo za botove bez razuma i samosvesti, i zanima ga samo kako ce biit njegovim bliznjima.

    Isto kao sto vas i vase politicare bas zabole da li ce los tretman zarazenih njihove lake simptome pretvoriti u kobne.



  • Kolektivno

    25.03.2020 09:53
    Umiranje
    Pored svih prostora u gradu koji su mnogo normalniji mi cemo napraviti najbolje mesto za umiranje-odes sa jednim a umres sa deset virusa
  • Stojan K

    25.03.2020 09:35
    Los prevod !?
    @NS Centar
    --------------
    "..kad je cilj da se ljudi izoluju, odvoje zdravi od zarazenih i potencionalno zarazenih..."
    - A da li ti uopste shvatas sta si napisao !?
    - Mozda su dilkani u vladi imali loseg prevodioca ali Kinezi su lepo rekli da se ljudi koji u sebi nose virus odvoje **individualno** a ne **kolektivno** od onih koji su jos zdravi.
    - Ovo sto su napravili i na Beogradsko sajmu i kod vas su rasadnici svakojakih zaraza a ne "centri za trijazu".
    - Oni koji su doneli ovakvu nisu cisti.
  • @NS Citizen NS centa

    25.03.2020 08:52
    @NS centar i @dragan ... svaka čast na komentarima ... sve ste rekli .

    A @NS Citizen ... Čemu tebi služi glava ?!?
    ... "Da li to znači da će i onih 499 biti i dalje bezbedni i imati laku kliničku sliku do kraja karantina ili će i oni bez obzira što su već zaraženi postati pacijenti sa težom kliničkom slikom i više opasni po okolinu."

    Ne mogu da ne prokomentarišem da veća glupost od ove rečenice od početka pandemije verovatno nije izgovorena (ne računajući sada već legendarnu prvu konferenciju za štampu o covidu 19).
  • Tužilac

    25.03.2020 08:33
    Ne možemo da kopiramo kineski model, jer za razliku od njih, mi i u vreme vanrednog stanja uživamo osnovna ljudska prava, koja mogu da se ograniče u skladu sa propisanim uslovima. Smeštaj ljudi u hale bez osnovnih higijenskih uslova, kao i mogućnost različitih zaraza u navedenim uslovima je bez sumnje osnov za tužbu protiv države nakon okončanja vanrednog stanja. Činjenica da se na ovaj način umanjuje mogućnost širenja virusa, ne daje državi pravo da zaraženom stanovništvu suspenduje osnovna prava. Vrlo je jasno koja prava mogu da se ograniče (npr.sloboda kretanja) i pod kojim uslovima. Postoje daleko humanije opcije, a vi pratite Kineze, pa se vidimo u Strazburu i zbog sadašnjih i zbog budućih generacija jer ljudi moraju konačno da shvate da smo deo Saveta Evrope i da to ne koristimo u dovoljnoj meri.
  • NS centar

    25.03.2020 06:08
    Nema potrebe se opterecivati time kakvi ce biti higijenski uslovi i kako ce svi oni koji budu u master centru i drugde biti zbrinuti kad je cilj da se ljudi izoluju, odvoje zdravi od zarazenih i potencionalno zarazenih. Ovde je pitanje velike odgovornosti i discipline gradjana, njihove solidarnosti i zajednistva, da se smanji sto je moguce vise broj zarazenih i sto je moguce pre izadje iz izolacije. Naravno da ne mozemo da se poredimo sa kinezima, daleko smo mi od njih, ali takav pristup ima za cilj da iz ovoga izadjemo sa sto manje posledica.
  • dragan

    24.03.2020 23:42
    Koliko ljudi ne razumeju medicinu.. ne postoji teško zaražena i slabo zaražena osoba... ili jesi ili nisi zaražena... a razlika može da bude u težini simptoma... ako pored vas leži osoba koja ima teže simptome, te teži simptomi se ne prenesu na drugu osobu... ta osoba ima teže simptome jer mu je organizam slabiji... koncentracija virusa u vazduhu tu ne igra ulogu... to bi značilo ako bi u hali bilo ljudi koji još nisu inficirani, ali takvih neće biti... svi će već biti inficirani koji budu ušli u halu tako da njima je već svejedno, njihovo dalje stanje zavisiće isključivo od njihovog organizma...
  • NS Citizen

    24.03.2020 22:11
    Glava valjda služi za nešto
    Dakle zamislimo situaciju.Na Sajmu 500 ljudi.Svi lakši slučajevi po trijaži i proceni lekara.Zanemarimo loše higijensko -sanitarne uslove za momenat ali pravo pitanje je šta će se desiti ako samo jedan od tih 500 lakših slučajeva ,iznenada dobije težu kliničku sliku .Da li to znači da će i onih 499 biti i dalje bezbedni i imati laku kliničku sliku do kraja karantina ili će i oni bez obzira što su već zaraženi postati pacijenti sa težom kliničkom slikom i više opasni po okolinu. i morati kao takvi u bolnicu.Ovo je toliko ozbiljno pitanje da može da sruši celu ovu novu voluntarističku strategiju.Pa ne možemo prosto prepisati baš sve od Kineza.Nemamo iste okolnosti,isti mentalitet istu opremljenost i resurse kao kinezi.Ovo mi liči na situaciju kada su u Jugoslaviji posle II sv.rata pokušali da poljoprivredu razviju kopirajući Ruske kolhoze i sovhoze i prinudni otkup od seljaka.Zna se kako se sve završilo,katastrofalno i bez skoro ikakvih rezultata u poljoprivredi.Nadam se da neki lekar može i sme da AV ukaže da je ovaj deo strategije pogrešan i da će se samo izgubiti vreme da to shvate uz moguć rizik daljeg širenja virusa čija će žarišta biti baš te hale kao mesta većeg okupljanja.Ajmo gospodo lekari ubedite me argumentima da nisam u pravu.Botovi SNS se ovde ne računaju kao ozbiljni sagovornici.
  • Futog

    24.03.2020 20:33
    Www
    Glasali ste! Sad pravo u hale! Ako prezivite vi lepo opet glasajte za A V !
  • Brus Vilis

    24.03.2020 20:22
    Huh, dobro smo i prošli! Šta bi tek bilo da nije reč o najsmešnijem fejsbuk virusu...
  • @ uzas

    24.03.2020 19:59
    Kasarna u Futoškoj nije građena kao vojna bolnica i to nikada nije bila.
    Kasarnu u Futoškoj je vojska napustila još pre 20 godina i u njoj su do pre 15 godina bile smeštene izbeglice iz Hrvatske i BiH.
    U kasarnu u Futoštoj ljudska noga nije kročila 15 godina. Za to vreme nije ništa ulagano u nju, sve se raspada i propada pa predstavlja opasnost po bezbednost svakog ko bi u njoj proveo noć.
    Možeš misliti kako posle 15 godina zapostavljanja izgleda WC, tuševi, spavaonice u toj kasarni. Da bi se sredila za makar minumalni nužni smeštaj većeg broja ljudi, treba sigurno nekoliko nedelja rada, rintanja, rmbanja, pranja,. . . .
  • Katy

    24.03.2020 19:51
    !
    Za razliku od sajma u Bg ovo je super.
  • M

    24.03.2020 19:43
    Gde ce 1000 ljudi da ide na WC i pere ruke? Tamo ce se zaraziti i gorim stvarima od korone. Mnogi sad zbog straha da ne zavrse u logoru nece ni prijavljivati simptome osim ako jedva budu disali. Ponavljam da je za drzavu poput Srbije najbolje da sledi nemacki primer, a vi me i dalje nazivajte maloumnim. Evo vam sad smestaja i kineskih strucnjaka.
  • milanm

    24.03.2020 19:39
    Gledam ove komentare, pre nedelju dve su svi ovde govorili zasto nemamo karantine nego ljude saljemo kuci da druge zaraze, sad kad se prave opet ne valja. Kinezi su lepo rekli da se u kucnoj izolaciji virus siri na ukucane pre ili kasnije, i da je kod njih to predstavljalo najveci problem, zato su to sve radili. Sto je potpuno logicno.
    A za grejanje na sajmu, pa sve se moze namestiti pobogu, pregraditi, dodatno zagrejati grejalicama itd,toaleti takodje. Ali hotelski smestaj nece biti svakako, pogotovo ne Seraton kako neko napisa. Nije mi jasno kako ljudi ne shvataju da mora biti omogucen lak ulaz i izlaz za veliki broj pacijenata odjednom, i moraju biti na jednom mestu, a ne rastrkani na 5 lokacija u jednom gradu, nema toliko ni vozila ni osoblja za transport i negu pacijenata. I tek tad bi opasnost od sirenja zaraze bila veca. Vec je u medicini dokazano da je najbolje leciti ljude od iste bolesti zajedno, a ne mesati ih sa ozbiljnijim slucajevima i obolelima od drugih bolesti, lakse se sve prati i kontrolise. Izmedju ostalog, sve ovo su tek skoro uradili Austrijanci, i oni su prilagodili sajam za smestaj pacijenata, ali nazalost tek kad su vec postali zariste. A to je opet samo dve nedelje, i to samo za one sa lakim simptomima, nekad se islo u vojsku po godinu pa i dve u slicnim ili tezim uslovima. Sve je bolje nego cekati da se ovo rasiri, a ovako cemo i tacno znati koliko je zarazenih u NS, bez obzira na simptome i tezinu bolesti, i bice poptuno izolovani.
  • Novosađanin

    24.03.2020 19:36
    Potpisi
    Svi koji su bili da daju potpis kandidature SNS neka se samo izoluju na sajam
  • dragan perković

    24.03.2020 19:34
    Ah
    Upravna zgrada od 12 sprativa Novkabela zvrji prazna.Pored nje njena toplana i elekrtična centrala.Zgrada zaključana kao i stotine kancelarija u okolini zgrade.Nikog nema sem par magacina otpada.Kad prolaziš kao avetinjski grad.Novkabel nekad vrhunski evropska fabrika kablova samo na papiru postoji.
  • dragan perković

    24.03.2020 19:20
    A
    Ja sam nekad davno ležao u infektivnoj klinici VMA.Sve sobe jedno ili dvo krevetne,sve sobe zasebno kupatilo,sve sobe radio,tv,sve sobe dupla vrata.Poseta samo kao u zatvoru-telefon,debelo staklo i poseta ide spoljnom stranom objekta (terasa),sve sobe gde preko interfona možete komunicirati sa lekarom i med sestrom u ordinaciji,taster za pomoć.To sve 1983g.Danas ista VMA liču da vašarsku bolnicu.Na sajmu ni 5% uslova.Kako će hiljade ljudi izolivati jedne od drugih ?
  • rada

    24.03.2020 19:18
    Hahaha, taman da dočekam poljoprivredni sajam i imam ulaznicu, već sam na sajmu...
    Joj, šalu na stranu, greju li u master hali i kada se zavrsi grejna sezona?
  • Poruka

    24.03.2020 18:54
    za predsednika
    Gospodine predsedniče ovo ce vam biti kobna greška....Srpski narod nema mentalitet kineske košnice, uz svo poštovanje i zahvalnost NRK...
  • Liman

    24.03.2020 18:41
    A šta je sa Šeratonom? I ostali hoteli su prazni, studentski domovi, sve ima grejanje, ispražnjeno je, ima kupatila, sve ostalo. Zašto su iseljavani stidenti? Da bi bolesni ležali u hali, koja ne može da se zagreje, nema osnovne igijenske uslove? Koliko ono odvajamo za zdravstveno (i koliko od toga ide na Vulinovo oružje). Zašto se prodaje imovina Penzionog fonda? Gde su ti hoteli sada?
  • Simeon S

    24.03.2020 18:41
    A sanitarije ?
    - Da da li Novosadski sajam ima toliko wc-a i tus-kabina da zadovolji 1.000 obolelih ili inficiranih !?
    - Ako nema, velika je verovatnoca da ce nesretnici koji tu dodju da dobiju mozda i goru infekciju od korone.
    - Postavlja se i pitanje cime cete, i kako, da dezinfikujete toliku halu kad korona-virus prodje !?
    - Sve u svemu i ovo je velika glupost, u rangu Beogradskog sajma sa 3.000 kreveta.
  • nova taktika

    24.03.2020 18:06
    Sad kad ljudi vide gde ce gestapo da ih smesti budu li se zakasljali jednom, niko vise nece doci kod lekara, sedece kod kuce i cekati sudbinu. Ja prva necu se javiti dok se ne budem gusila i umirala tad ce me valjda u bolnicu, umesto u ledenu halu bez klozeta i tusa. A valjda je to bila i ideja.
  • Ns

    24.03.2020 17:54
    Ns
    26 godina placam zdravstveno osiguranje i da zavrsim na sajmu na koji sa porodicom nisam mogao uci zbog visoke cene ulaznica SRAMOTA SRBIJO
  • /

    24.03.2020 17:50
    /
    sada zahvalite kinezima
  • gdfgd

    24.03.2020 17:49
    mislim da se AV debeo prevario, jer su mu, kao i milion puta do sada, preči bili potpisi i izbori od ljudi kojima je on nazovimo predsednik.
  • saruman

    24.03.2020 17:46
    Oni nešto znaju, što mi ne znamo.

    Ili pokušavaju da preduprede i da se spreme za najgori mogući scenario da bi sačuvali fotelje, ili se nešto desilo ili dešava o čemu mi obični ljudi nismo obavešteni.

    S obzirom da su zbog predavanja potpisa recimo, krili ne samo broj zaraženih nego i dozvolili da se ljudi okupljaju i mešaju kada to nije trebalo, ja ovima na žalost ništa ne verujem. Ali po svemu ovome, čeka nas neki haos. Voleo bih da nije tako, ali ne rade oni to džaba.

    U BGu sajam izgleda kao iz nekog horor filma
  • Aleksandar

    24.03.2020 17:44
    Banka i pošta na sajmu
    Nadam se da će zatvoriti banku i poštu na sajmu, nema smisla da rade
  • Paja

    24.03.2020 17:39
    Zar mi nemamo nase strucnjake nase lekare? Koja je to fora da nam kinezi govore sta da radimo? Zar nasi lekari na znaju kako se leci gripa i prehlada?Cemu sve ovo?Mozda su svi lekari otisli u inostranstvo?
  • Koviljčan

    24.03.2020 17:22
    Tu stavi sve botove.. menadzera iz kovilja i njegovu svitu da rade i lupaju minuse.. a gradjane nesrecne prvo bolnice onda hotele kasarne domove ucenika.... i ne krecite u kampanju u ova nesrecna vremena... brinite o ljudima a ne o vasim paketima sa izbora da delite... i gde su rusi recite sto nas igonoriisu izjasnite se
  • Nervozni glasač

    24.03.2020 17:12
    @Jaca: Zato što su im glave prazne. Prvo ne misle na vreme a onda pogrešno misle. Proći će i ovo i videćemo svi da neće bolje organizovati i uložiti u zdravstvo kao što ni za poplave nismo spremniji nego 2014.
  • Zašto?

    24.03.2020 17:04
    Zašto se, blagovremeno, nisu osposobile prazne kasarne?
    Dovoljno je bilo okrečiti i srediti mokre čvorove, a ako neka nema daljinsko grejanje, mogla se u spavaonicu (po dvadeset kreveta) ubaciti po jedna bubnjara, koja bi to kao od šale grejala (ko je bio u vojsci, zna kako smo ih ložili do usijanja).
    Sve bi bilo bolje od tih haletina!

    Kasarna u Futoškoj (naspram NIS-ove BS), zašto se nije mogla rekonstruisati u gradsku bolnicu, umesto što će se “stući” oko 6 miliona evra u najbolji gradski dom zdravlja ? (Liman IV)
  • jjj

    24.03.2020 17:03
    Virus se ne prenosi u hali ?
  • Jaca

    24.03.2020 16:44
    Zašto se ovo radi? Hoteli su prazni, domovi studenata i učenika zvrje prazni.
  • Mare

    24.03.2020 16:42
    Uvek spremni
    Svaka cast Komandante tako treba sve na vreme treba spremiti zlu netrebalo i ostanimo svi kod kuce
  • Svi

    24.03.2020 16:35
    H
    Ko zna kakvi ce tu higijenski uslovi biti...bolje da su kod kuce.
  • Priprema scenarija

    24.03.2020 16:32
    Pa to više liči na pripremu za italijanski scenario nego na borbu protiv njega.
  • Sloba53

    24.03.2020 16:20
    Dobar izbor !
  • Божидар

    24.03.2020 16:16
    А грејање!? Допреме пацијента и он се смрзне! Нек преноћи неко од идејних твораца ових дана у тој хали.
  • Košmar

    24.03.2020 16:11
    Kakve su to namere?
    Kakva je to strategija da ko dobije virus oduzimaju mu se sva prava na slobodu, život i lečenje, zato što zbog njega mogu da umru 80-godišnjaci?

    Da li će i zaražene bebe i deca isto ležati u halama?

    Ko je političarima dao dozvolu da tretiraju ljude kao Kineze?

    Ostaćete vez celog naroda, svi će vam umreti u halama.

    Ali valjda tako i treba. Ko im je kriv kad su ostali u Srbiji.
  • Košmar

    24.03.2020 16:06
    Kakve su to namere?
    Da li su i lekari rekli da je to baš dobro za zaražene sa lakšom kliničkom slikom?
  • Košmar

    24.03.2020 16:04
    Kakve su to namere?
    Kako će se grejati i ići u wc i kuvati supu i čajeve?
    U kojoj garderobi će ležati?

    Zašto ne mogu da budu kod kuće?

    Zašto se pripremaju za italijanski scenario kad je tamo prosek godina preminulih 80 a naši umiru pretežno sa 40-70?

    Za koga se čuvaju bolnice, za one sa vezom?

    Ljudima će narediti da napuste tople domove da bi se razboleli u hali?
  • uzas

    24.03.2020 15:59
    pa pobogu
    kasarna u Futoskoj gradjena kao vojni bolnica
    ima toalete
    ima grejanje
    ima vodu
    mogla je jos davno biti sredjena
    ovo sa sajmom ko u logoru
    sramota
  • D

    24.03.2020 15:29
    Ovo nije Kina!
    Mislim da ovo nisu adekvatni uslovi za smeštaj iz mnogo razloga, čak ni klinički blažih formi nove bolesti (podsećam još jednom, gde su još uvek tok i ishod nepredvidivi, nedovoljno poznati).
    A nisam siguran i da će narod ovo prihvatiti.
  • Limanac

    24.03.2020 15:18
    Konacno
    Konacno sajam da nadje svrhu samo jede drzavne pare i udara po dzepovima novosadjane.
  • NS Citizen

    24.03.2020 15:13
    Mozak šta je to u Srbiji
    Ovakve odluke su potpuno pogrešne.Na Sajmu,Spens-u,Beogradskom sajmu i sličnim lokacijama nema uslova za smeštaj više od 100 ljudi ali pod uslovom da imaju sve sanitarno higijenske uslove.Cifra od 1000 ljudi je potpuno nerealna jer sanitarni i ostali uslovi ne postoje za toliki broj ljudi.Samo će to izazvati još više problema i mogućnost zaraze zbog nehigijene.Primer za to videli smo u Subotici gde su u totalno nehigijenske uslove smestili ljude koji su bili zaglavljeni u Parizu.Bio bi dobar potez da se za tu namenu iskoriste studentski domovi koji su prazni.To bi bio dosta solidan smeštaj a ovo je smešno i pogrešno pa i rizično za dalje širenje virusa jer ako tu budu smeštena lica koja su pozitivna ali sa slabim simptomima i lica koja nemaju simptome samo će se u toj koncentraciji osoba i virusa još više inficirati oni koji su imali tu sreću dane maju simptome.Predlažem da prvo gradonačelnik proveri i boravi u takvom smeštaju (hale) pa da se uveri koliko je pametna takva ideja stručnjaka.Imate studentske domove i privatne hotele i to je to.
  • ludilo

    24.03.2020 15:09
    ne verujem u ovo .
    ovako nesto moze da izmisli samo onaj ko ustvari zeli da se virus prosiri .
    neka samo jedna osoba postane ozbiljno zarazena , njih hiljadu u hali u tom momentu mogu da potpisu sopstvenu presudu .
  • Soping u Milanu

    24.03.2020 15:02
    tolika priprema zbog jednog smesnog virusa sa fejsbuka ?
  • CoVid

    24.03.2020 14:53
    tek ce se tamo svi razboleti .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna